جان مادرتان آتيش بازي امسال ما را خراب نكنيد!
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 19:27 :: نويسنده : مهدی پارسا

«آقايان نظريه پرداز جنبش سبز خارج نشين! جان هركي كه دوستش داريد، آتيش بازي امسال ما را خراب نكنيد!».

اين پيغام يكي از وبلاگ نويسان خطاب به عناصر فراري است. وي در «بالاترين» نوشت: آقاياني كه از خارج فرمان حمله صادر مي كنيد، مي دونيد من خودم وقتي دانش آموز بودم از يك هفته قبل درس و مرس را ول مي كردم و مي رفتم دنبال خريدن زرنيخ و كرومات تا چهارشنبه سوري راه بيندازيم و ترقه بزنيم. حالا هم همين طوريه اما يك عده اي اومدند مي خوان هر كاري را كه عاشورا و 22بهمن نتونستن، اين جا با كوكتل مولوتف و بمب صوتي و نارنجك بكنن. بابا اينكه راهش نيست بلكه رژيم از خداشه كه اين طور نيرومون رو هدر بديم. اي خدا آخه آدم دردشو به كي بگه. اين طوري هم از آتيش بازي مي مونيم و هم بهانه دستشون مي ديم كه دوباره يه چيزي بهمون ببندن. آخه طرز تهيه بمب ديگه چه صيغه ايه؟

بالاترين در مطلب مشابهي و در حالي كه معلوم شده آبي از گروه مجعول موسوم به شوراي هماهنگي در خارج گرم نمي شود، با تخطئه اين گروه نوشت: با گذشت چند هفته فقط دو نفر از اعضاي اين شورا خود را معرفي كرده اند. اخباري هم درباره حضور كديور در اين شورا منتشر شده است. وقتي اين شورا در خارج تشكيل شده، چه ضرورتي دارد شكل زيرزميني داشته باشد. به نظر مي رسد ديگر وقت جنبش هاي زيرزميني و ناشناخته سپري شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه